شرکت مشاور تبلیغات برندکو در سال 1388 با هدف کمک به جامعه صنعتی خدماتی کشور در زمینه مدیریت برند و مهندسی تبلیغات پا به عرصه وجودی نهاده این گروه با گذشت زمان و جذب نیروهای کارآمد مسیر پیشرفت را طی نموده و امروز به یکی از قدرتمندترین شرکتها در عرصه تبلیغات بدل گشته است. کادر متخصص و خلاق برندکو طی این مدت توانسته اند تا به بسیاری از شرکتها و موسسات برای معرفی برند و محصولات خود به جامعه هدف و مشتریان کمک شایانی نموده و در عرصه صنعت تبلیغات موفقیتهای بسیاری به دست آوردند.

{ با ما به آینده نگاه کنید }

  • پیشنهاد می کنیم نسبت به ارزیابی اولیه توانائیها وتجارب ما اقدام نمائید و اگر ایده ها و تجارب ما را مفید به حالتان تشخیص دادید با ما تماس بگیرید.
  • این ارزیابی را جدی بگیرید و توجه داشته باشید که هر چقدر شما در انتخاب مشاور خود دقت نظر بیشتری داشته باشید به یقین می توانید در آینده به او اعتماد بیشتری نمایید. اگر برای ارزیابی اولیه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید تماس بگیرید تا با کمال میل آنرا در اختیارتان بگذاریم. ما تلاشی مضاعف و صادقانه برای درک درست و منطقی شما نسبت به آنچه در توان داریم به خرج خواهیم داد. برای اینکه بتوانیم مشاوری مطمئن و قدرتمند برای شما باشیم، نیاز مبرمی به شناخته شدن توانائیهایمان توسط شما داریم. بنابراین در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
  • ما عمیقا مایلیم تا با حضور در کنار شما و پروژه های شما آرامش و اطمینان خاطر را برایتان به ارمغان آوریم. ایجاد حس رضایت در شما برای ما از تجارت و کسب منافع مادی بسی ارزنده تر خواهد بود. ما ترجیح می دهیم بر سر سفره تجارت شما و در کنار شما بنشینم نه روبروی شما.
  • ما در پروژه های خود سعی وافر و حریصانه ای به استفاده از پتانسیلهای موجود داریم و از افزایش هزینه های شرکت و سازمان شما به شدت دوری خواهیم نمود. در مورد مشتریان شما یک راهبرد پیشنهادی قدرتمند در آستین داریم که در صورت تصویب، آنرا اجرا خواهیم نمود.
68

پروژه بیلبورد

26

پروژه طراحی وب سایت

3600

پروژه طراحی گرافیک و چاپ

2

پروژه مدیریت برند

{ مراحل انجام یک پروژه در برندکو }

  • مرحله اول: تجزیه و تحلیل

    در ابتدا پروژه امکان سنجی گردیده و نیازهای شما و مشتریان بررسی و مشخص میگردند. سپس این داده ها آنالیز شده و جدول اولیه نیازها و زمان بندی پروژه مشخص میگردد.
  • مرحله دوم: طراحی استراتژی

    در این مرحله با توجه به اطلاعلات به دست آمده، نسبت به تعیین و مشخص نمودن استراتژی طراحی و برخورد با پروژه اقدام میگردد.
  • مرحله سوم: طراحی و توسعه

    در این مرحله با توجه به استراتژی تعریف شده، طراحی پروژه آغاز میگردد. نظرات مشتری در این مرحله لحاظ بیشترین نقش را دارا میباشند.
  • مرحله چهارم: آزمایش و تحویل

    پروژه نهایی با توجه به نوع کار تست گردیده و پیاده سازی میگردد. تست پروژه به منظور برطرف کردن هرگونه ایراد احتمالی می باشد.

Design by: ramin saffariرامین صفاری

وبلاگ رامین صفاریramin saffari`s blog