رونق بیشتر، با بازاریابی دیجیتال

 

مشتریـــــان شما برندی را می‌خواهند که به آن باور داشته باشند. دنیای دیجیتال، فرصتی را برای آنها فراهم کرده تا در هر زمانی و هر مکانی به حجم قابل توجهی از اطلاعات دسترسی داشته باشند. در واقع با استفاده از همین اطلاعات است که محصول مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند؛ بنابراین لازم است تا چهره‌ای قابل اعتماد از شما و کسب‌ وکارتان را ببینند. برای رسیدن به چنین نقطه‌ای، با بازاریابی دیجیتال فرصت‌ها و راه‌کارهای متنوعی در دسترس شماست. کافی است دست به کار شوید...

 

از کجا شروع کنیم؟

 

دنیای دیجیتال به سرعت تغییر می‌کند. ممکن است در‌‌ همان لحظه‌ای که فکر می‌کنید به تمام راه‌های تبلیغ و ترویج در اینترنت دست پیدا کرده‌اید، رقیب هایتان روش‌های جدیدتری را پیدا کرده باشند. در چنین دنیای پویایی، فرصت تجربه کردن ندارید. یک شرکت تبلیغاتی متخصص و نوآور در این حوزه، شما را چندین برابر بیشتر از رقیب هایتان پیش می‌اندازد...

 

با راه ‌کارهای دیجیتال مارکتینگ شرکت مشاور تبلیغات برندکو، پیشتاز باشید

 

شاید تا به حال با اصطلاحات زیادی در حوزه بازاریابی دیجیتال مواجه شده باشید: «طراحی و توسعه سایت» «بازاریابی محتوایی» «سئو» «شبکه‌های اجتماعی» «ایمیل مارکتینگ» «کمپین دیجیتال» «بازاریابی ویروسی» «برنامه‌ریزی و خرید رسانه تبلیغاتی دیجیتال» «ریپورتاژ آگهی». همه‌ی این راه‌کار‌ها را می‌توانید با بهترین کیفیت و همگام با فنّاوری‌های روز دنیا، از واحد توسعه کسب‌وکار دیجیتال برندکو دریافت کنید.

بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو

یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی موتور های جستجو (Search Engine Marketing) می باشند. بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو به دو صورت رایگان و پولی انجام می شود. در روش رایگان با بهینه سازی صحیح و اصولی وبسایت و استفاده از تکنیک های سئو، وب سایت شما در نتایج جستجو بالاتری نسبت به سایر وب سایت ها قرار می گیرد و بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند و فروش وب سایت را افزایش می دهند. در روش پولی موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل و یاهو علاوه بر روش فوق این امکان را به کاربران می دهند که با پرداخت هزینه برای یک کلمه یا چند کلمه  کلیدی خاص در بالای نتایج جستجو ظاهر شوند.

بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی 

ابزار دیگر بازاریابی اینترنتی استفاده از شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing) مثل فیسبوک و گوگل پلاس می باشد. این روش نیز به دو صورت رایگان و پولی انجام می شود. در روش رایگان فعالیتهای منظم شما در شبکه های اجتماعی کاربران را با برند شما و محصولاتی که ارائه می دهید آشنا می کند. روش پولی نیز در ازای پرداخت هزینه، تبلیغ شما در صفحات مختلف این شبکه ها ظاهر می شود. بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی نسبت به بازاریابی با موتورهای جستجو از شانس کمتری برای جذب ترافیک و خریدار برخوردار می باشد اما می توان از آنها به بهترین شکل ممکن برای معرفی برند و محصولات خود استفاده کرد.


بازاریابی اینترنتی با محتوای مناسب 

بازاریابی محتوایی (Content Marketing) در واقع مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی می باشد. موتورهای جستجو به دنبال محتوای با کیفیت هستند و به واسطه محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید بازدیدکنندگان فراوانی از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما می شوند. درصورتی که این بازدیدکنندگان محتوای شما را بپسندند آن را در وب سایتهای دیگر و پروفایل های شبکه های اجتماعی خود منتشر می کنند و محبوبیت شما افزایش می یابد.

ویدئو مارکتینگ 

آموزش تصویری (Video Marketing) که به مراتب جذاب تر و تاثیر گذارتر از آموزش نوشتاری است نوع دیگری از بازاریابی اینترنتی است. با افزایش سرعت اینترنت و وجود شبکه های اجتماعی ویدیویی مثل یوتیوب و آپارات، اکثر کاربران در اینترنت به دنبال ویدیو های آموزشی و کاربردی مورد نیاز خود می گردند. در صورتی که از محصولات و خدماتی که در شرکت خود ارائه می دهید ویدئوهای جذابی تهیه کنید و آنها را در اینترنت منتشر کنید، بازدیدکنندگان بسیار زیادی با شما و خدماتی که ارائه می دهید آشنا خواهند شد.


ایمیل مارکتینگ

یکی دیگر از ابزار مهم و کاربردی بازاریابی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا ارسال انبوه ایمیل است. این روش به بیان ساده شامل ارسال ایمیلهای گروهی به تعداد زیادی از کاربران و تشویق آنها به بازدید از وب سایت و خرید میباشد.در استفاده از این روش باید دقت کرد. بازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل مارکتینگ دستورالعمل هایی دارد که باید رعایت کرد. مهم ترین آنها احترام به مشتری است. قرار دادن لینک لغو عضویت در ایمیل های ارسالی بسیار مهم است.

 

تبلیغات پولی 

قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در وب سایت هایی که بازدیدکنندگان فراوانی دارند یکی دیگر از انواع بازاریابی اینترنتی به شمار می آید. این نوع تبلیغات (Paid advertising) شامل پرداخت هزینه ماهانه برای درج بنر در بخش های مختلف وب سایتهای پربازدید می باشد.

Design by: ramin saffariرامین صفاری

وبلاگ رامین صفاریramin saffari`s blog