مشخصات وب‌سایت‌های فروشگاهی برندکو

طراحی سایت فروشگاهی ، به کمک طراحی سایت فروشگاهی اگر محصول یا خدماتی دارید که به دنبال معرفی ، تبلیغ ، عرضه و حتی فروش آن را در دنیای اینترنت دارید یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما سایت فروشگاهی می باشد. در ادامه نحوه ی کارکرد این نوع سایت ها را بررسی کرده و تفاوت های یک سایت فروشگاهی را با یک سایت معمولی بیان خواهیم کرد.
  • فرم‎ساز: فرم ساز کمک می کند تا بتوانید در سایت انواع مختلف فرم ایجاد کنید. برای مثال فرم استخدام، تماس با ما، سفارش محصول و ...
  • لیست های ویژه / مناسبتی: لیست های ویژه به مناسبت های مختلف لیست های مختلف از کالاهای درست کنید . مثلا برای روز پدر مجموعه ای از کالاهایی که می تواند برای هدیه ی روز پدر استفاده شود را در یک لیست قرار دهید فروش کالاهایی که در لیست خاص قرار می گیرند چندین برابر سایر کالاهاست.
  • مشخصات فنی برای کالا
  • مقایسه کالا
  • کالاهای پیشنهادی
  • کالای مرتبط
  • تعریف قیمت های مختلف
  • امتیاز دهی به محصول
  • سطوح دسترسی به کالاها برای مشتریان
  • پروفایل کاربری / مشاهده وضعیت سفارشات / پرداخت ها و ...
  • گالری فیلم و عکس
  • کوپن تخفیف
  • پیشنهاد ویژه (شمارش معکوس)
  • مدیریت داینامیک وبسایت
  • قابلیت اضافه نمودن عکس، متن، فایل صوتی و.... توسط مدیر سایت
  • مدیریت محتوای صفحات خاص
  • بخش کاربری کاربر پسند (user friendly)
  • بخش مدیریتی کاملا فارسی و ساده و مستقل
  • آمار تعداد بازدید در پنل مدیریت و گوگل آنالیتیک
  • جستجو در سایت
  • پشتیبانی کامل از موتورهای جستجوگر (seo)
  • فارسی سازی آدرس ها، متاتگ های اختصاصی برای قسمت  seo
  • ثبت سایت در موتورهای جستجو
  • قابلیت دانلود فایل توسط کاربر
  • قابلیت تعریف سطح کاربری برای اعضای مدیریت سایت و همین طور کاربران
  • ایجاد بخش اخبار سایت
  • ایجاد وبلاگ اختصاصی برای قرار دادن مقالات آموزشی و تخصصی
  • نمایش بروشور های شرکت به صورت آنلاین با امکان ورق زدن آنها
  • ایجاد اطلاعیه های سایت به صورت نمایش pop-up
  • طراحی گرافیکی جذاب و منحصر بفرد
  • رعایت کلیه استاندارهای سئو
  • سرعت بارگذاری بالای صفحات وبسایت
  • نمایش صحیح در موبایل و تبلت (واکنش‎گرا بودن سایت)
  • پشتیبانی از تمامی مرورگرهای استاندارد
  • امکانات اولیه فروشگاه ساز: امکانات اولیه ی فروشگاه نظیر: تعریف کالا، سبد خرید، مدیریت سفارشات و ...
  • ویترین هوشمند: با انتخاب ویترین هوشمند دسترسی کاربران به محصولات ارائه شده در سایت آسان خواهد شد. از جمله مزیت های این امکان می توان به موارد زیر اشاره کرد: - فیلتر کردن محصولات بر اساس قیمت , مارک , نوع و ... - مرتب سازی بر اساس قیمت ، بیشترین خرید، بیشترین بازدید، پر امتیاز ترین - نمایش تمام محصولات یک گروه و زیر گروه هایش
  • امکان ایجاد نامحدود گروه و زیر گروه محصولات
  • طراحی مراحل سبد خرید اینترنتی به ساده ترین شکل ممکن برای کاربران
  • ایجاد سبد خرید برای محصولات همراه با کد تخفیف
  • امکان تعریف نامحدود کالا
  • ایجاد منو و زیر منو بدون محدودیت
  • قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی
  • تعریف بی نهایت دسته / مارک / نوع / کالا
  • گالری تصاویر برای کالا
  • دریافت پیام کوتاه و ایمیل برای مدیر و مشتری برای هر سفارش
  • رهگیری سفارش
  • جستجو بر اساس بازه های قیمت
  • جستجو بر اساس نوع و مارک
  • اتصال به پرداخت پستی
  • اتصال به زرین پال و سایر درگاه های واسط و درگاه‎های مستقیم
  • نقد و بررسی محصول
  • محبوب ترین / پرفروشترین / جدیدترین کالا
  • نمایش وضعیت کالا (موجود / اتمام تولید / به زودی و...)
  • تعریف روش های مختلف ارسال کالا
  • پرداخت در محل
  • ایجاد اتوماتیک sitemap
  • ایجاد همکاری در فروش برای کاربران
  • عضوگیری: تمام امکانات مورد نیاز برای عضویت مثل فرم عضویت، تایید کاربر، پروفایل، گروه بندی و ...

در طراحی سایت فروشگاهی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

سایت فروشگاهی در واقع جایی است که شما می توانید محصولات و خدمات خود را به صورت لیست وار  یا جدول بندی شده برای دید مشتریان در فضای اینترنت ارائه دهید. در امر فروش و ارائه ی خدمات شکل ظاهری سایت برای بازدید کننده مهم بوده و علاوه بر ساختار ظاهری شیک و زیبا باید بسیار ساده و روان بوده و به نحوی باشد که بیشترین اطلاعات لازم را در کمترین زمان و جذابیت بالا به بازدید کننده ی سایت ارائه دهد.

سایت فروشگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

سایت فروشگاهی همانطور که از نامش پیداست اغلب برای کسانی که محصولی برای فروش و یا خدماتی برای ارائه به مشتری دارند بیشتر مناسب می باشد. یکی از مزیت هایی که سایت فروشگاهی دارند این است که برای همه مناسب می باشد و لزومی ندارد شما یک شرکت تولیدی بزرگ داشته و یا یک تاجر بزرگ باشید. در واقع می توان گفت این سایت های فروشگاهی برای تمامی کسب و کار ها چه بزرگ و چه کوچک مناسب ترین گزینه است.

طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها چه تفاوتی دارد؟

بازدید کننده شرح داده نقاط قوت ،ویژگی های برجسته و نقاط ضعف  برای آن تعیین کنید ، امکان مقایسه برای پارامتر های محصولات ایجاد کنید. برای آن ها امتیاز دهی قرار دهید، فروش ویژه داشته باشید، گارانتی و رنگ بندی محصولات را نیز تعیین کنید.
آمار گیری جامع: یکی از برتری های برجسته ای که طراحی سایت های فروشگاهی نسبت به سایر سایت ها دارند آمار دهی بسیار جامع آن ها می باشد. شما در این نوع سایت ها می توانید آمار های روزانه ، هفتگی، ماهانه و سالانه از سایت بگیرید . میزان موجوی خود را کنترل کرده. مقدار فروش محصولات و میزان درآمد را در بازه های زمانی مختلف مقایسه کنید. شما همچنین می توانید این آمار ها را روی نمودار نیز مشاهده کرده و بررسی کاملی داشته باشید.
سایت فروشگاهی بر اساس نوع محصول ارایه شده معمولا دارای یک ویترین است که در صفحه ی نخست قرار می گیرد و شما می توانید نمونه ای از بهترین و جدیدترین جنس ها و محصولات خود را در این ویترین قرار داده و یک نما و دید کلی از سایت خود به مشتری و بازدید کننده ی سایت القا دهید.
یکی از مهمترین تفاوت های طراحی سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها نحوه ی مدیریت این سایت ها می باشد. معمولا چون در این نوع سایت ها محصولات دارای تغییرات زیادی هستند (چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ نوع کالا) و شاید شما هر روز نیاز به بروز کردن محصولات و قیمت های آن ها داشته باشید لزا سایت های فروشگاهی نوعی طراحی می شوند که مدیریت آن ها بسیار ساده بوده ودغدغه های مدیریتی کمتری دارند.
معرفی بهتر محصولات: طراحی سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهند که محصولات را ریز به ریز برای

نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن ها توجه کرد:

بکارگیری و استفاده از این نکات در طراحی سایت فروشگاهی باعث می شود موتور های جستجو سایت شما را راحت تر شناخته و رشد سریعی در نتایج جستجو ها داشته باشید

سئو سایت فروشگاهی

طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سایت برای موبایل) امروزه به یکی از ملزومات در طراحی سایت تبدیل شده و از آنجایی که نزدیک به ۷۰ درصد وب گردی ها از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها صورت می پذیرد ، شما با داشتن یک سایت سازگار با موبایل ، به بازدید کنندگان خود این امکان را می دهید که در هر زمان و مکانی با استفاده از تبلت و یا تلفن همراه خود وارد سایت شده و عملیات خرید را به راحتی در آنجا انجام دهند، ریسپانسیو بودن سایت ها علاوه بر بازدید کنندگان برای موتور های جستجو نیز مهم بوده و اخیرا به یکی از معیار های رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو شده است.

طراحی سایت بر اساس سئو

استفاده از استاندارد های طراحی سایت و ساخت سایت بر اساس اصول سئو ، سایت شما را با الگوریتم های موتور های جستجو سازگار کرده و خزنده های این موتور های جستجو سایت فروشگاهی شما و محصولات آن را راحت تر شناسایی می کند، با طراحی سایت بر اساس سئو سایت شما رتبه سایت شما در نتایج جستجو روز به روز کاهش یافته و عملیات سئو و بهینه سازی سایت سریعتر ، راحت تر و با هزینه ی کمتری صورت می پذیرد. با بکار گیری تکنیک سئو ، سایت شما دررتبه های نخست نتایج جستجو قرار گرفته و از این طریق موتور های جستجو تبدل به بازاریاب و تبلیغ کننده ی سایت شما می شوند.

نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت فروشگاهی

یکی از دغدغه های اصلی وب سایت های فروشگاهی ، جلب اعتماد مشتریان در فضای مجازی می باشد و کلاهبرداری های صورت گرفته در دنیای اینترنت باعث شده بازدید کنندگان و افراد اعتماد کمی به فروشگاه های اینترنتی داشته باشند، راه حل این مشکل دریافت نماد اعتماد الکترونیک است، e-namad یا همان نماد اعتماد الکترونیک یک نشان دیجیتالی است از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک و زیر نظر وزرات صنعت و معدن برای وب سایت های فروشگاهی که اصول و ضوابط تعیین شده را رعایت کنند ، اعطا می گردد.

برندکو تجربه ای متفاوت در ارائه خدمات اینترنتی و راه کارهای مبتنی بر وب

ما با استفاده از آخرین تکنیکهای طراحی، برترینها را برای شما خلق میکنیم

برای تماس با ما میتوانید با شماره 02122251792 تماس بگیرید

فرم تماس با شرکت

Design by: ramin saffariرامین صفاری

وبلاگ رامین صفاریramin saffari`s blog