How to Build a Brand That Stands the Test of Time
برندینگ – برندسازی
27 مرداد 1395
online
کسب و کار آنلاین
12 شهریور 1395

سئوی سایت

seo01

هفت چیز که در مورد سئو نمی دانید

به نظر می رسد که قوانین سئو هر ساعت تغییر می یابند و برخی اوقات نیز این امر صحت دارد. بنابراین اگر وب سایتی دارید و قصد دارید که افراد از آن بازدید کنند باید شما نیز از آنها پیروی کنید. سئوی روشی است که شما مطالب را جمع آوری کرده و نحوه استفاده از سئو باید از قوانین گوگل پیروی کند.

مطالب رایج آنقدر هم که فکر می کنید ارزشمند نیستند

حتی در میان میلیون ها مطلبی که روزانه منتشر می شوند، محتوای بی نظیر و بی همتا خود را نشان می دهند. مطالبی از این قبیل بسیار نادر می باشند. شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که چه مطالبی می توانند توجه افراد را جلب کنند و اختصاص منابع برای ایجاد یک موضوع نادر همواره روش مناسبی برای هزینه برای سئو نمی باشد.

منظور من را اشتباه متوجه نشوید. محتوای رایج به صورت جهانی یا کشوری عمل می کنند و برخی از تبلیغ کنندگان قادرند از این مطالب برای تبلیغات استفاده کنند. صحیح ترین نوع تبلیغات می تواند کسب و کار شما را گسترش بخشیده و برند شما را در ذهن مشتریان ثبت کند. اما برای کسب و کارهای کوچکی که دارای مخاطبین محلی هستند، استفاده از این نوع مطالب اتلاف وقت و هزینه به شمار می رود. اگر یک شرکت سئو به شما وعده این نوع مطالب را ارائه دهد، با آنها همکاری نکنید. شما نمی خواهید با شرکتی همکاری کنید که برای فروش دروغ می گوید.

سئوی بد تاثیری منفی بر روی کسب و کار دارد

آیا تابحال فیلم وسترن قدیمی تماشا کرده اید؟ فیلم هایی که سیاه و سفید بوده و با استفاده Technicolor به فیلم های رنگی تبدیل شده اند. در آن زمان افراد بد کلاه های مشکی و افراد خوب کلاه های سفید به سر داشتند. برخی از متخصصین در زمینه سئو نیز از این مفهوم استفاده کرده و عبارت سئوی کلاه سیاه ابداع شده است.

در فیلم ها زمان است که بد بودن افراد را نشان می دهد. سئوی کلاه مشکی نیز در موتورهای جستجو ایجاد شده و قوانین خوب و بد را تغییر می دهد. ترفندهایی که زمانی بسیار قابل قبول بودند به تاکتیک های بیهوده تبدیل می شوند و گوگل نیز قصد دارد برخی از آنها را از رده خارج کند.

خبر خوب این است. اهداف گوگل تغییر نیافته اند. تا زمانی که می دانید نتیجه اصلی این اقدامات ارائه نتایج با کیفیت برای کاربر نهایی است شما نباید هیچ هراسی داشته باشید. وب سایت خود را با محتوای با کیفیت پر کنید و صرفا با وب سایت های با کیفیت تبادل لینک داشته باشید و با نوآوری هایی نظیر نسخه موبایل وب سایت به برتری دست یابید.

کپی کردن محتوا می تواند به سئوی شما صدمه بزند اما این همیشه صحت ندارد

همانطور که گفتیم وضعیت کلاه سیاه در طول زمان تغییر می کند و محتوای کپی شده نیز همانند گذشته بد نیستند. اگر بتوانید از برچسب های مناسبی برای منتشر کردن مجدد یک مطلب استفاده کنید، این امر منجر به کاهش رتبه وب سایت شما نخواهد بود.

شما باید همچنان سایت هایی که بدون کسب اجازه از شما مطالبتان را کپی می کنند را گزارش کنید اما هرگز نگران عواقب گوگل نباشید.

لینک های دریافتی همواره سئوی خوبی به شمار نمی روند.

آیا لینک های دریافتی روشی عالی و فوق العاده برای افزایش رتبه شما می باشند؟ در اغلب موارد بله. به غیر از زمانی که سایت مورد نظر دارای موضوعات مربوط به مجوز باشد. دامنه ها و سایت های نامرتبط به کسب و کار شما می توانند به رتبه شما صدمه بزنند. کیفیت بسیار مهم تر از کمیت می باشد.

همه موارد باید مرتبط باشند

کتابچه راهنمای سئو که توسط انتشارات GoUp منتشر شده است اعلام دارد تمام مطالبی که در وب سایت منتشر می شوند باید به موضوع وب سایت یا صفحه ای خاص مربوط باشند. توضیحات تصاویر، برچسب های HTML، عنوان، زیر عنوان ها و سایر ویژگی های صفحه باید از نظر معنایی به هدف وب سایت یا صفحه مربوط باشند.

شما می توانید متخصص سئوی وب سایت خود باشید

یکی از بزرگترین اصول در سئو اتوماسیون می باشد. همه چیزهایی که شما باید در مورد ترافیک وب و مشتریان بدانید را می توانید از طریق نرم افزارهای پردازش داده به دست آورید.

به عبارت دیگر، افرادی که تجربه بیشتری در این زمینه دارند با آخرین روش ها آشنایی داشته و اطلاعاتشان در مورد نحوه حل مشکلات بیشتر از شما می باشد. منحنی یادگیری وجود دارد و متخصصین سئو آن را احاطه کرده اند. اما این بدین معنا نیست که شما باید فردی را برای مدیریت نیازهای سئوی خود استخدام کنید. شما باید صرفا با نحوه استفاده از ابزارها آشنا شوید.

وب سایت شما باید سازگار با مرورگرهای موبایل باشد

آیا تابحال در رستوران، مطب دکتر، کتابخانه، بازی بیسبال یا مکان هایی که افراد زیادی وجود دارند به اطراف نگاه کرده اید؟ اگر در این مکان ها به موبایل خود نگاه نکرده و زمانی را صرف نگاه کردن به محیط نمایید مشاهده می کنید که بسیاری از افراد به جای صحبت کردن با یکدیگر بر روی موبایل خود تمرکز کرده اند. قرار نیست به این مساله در بعد اجتماعی بپردازیم اما باید توجه کنید که این موضوع برای وب سایت شما چه معنایی دارد.

اگر وب سایت شما با مرورگر موبایل سازگاری نداشته باشد در جستجوهای موبایل به رتبه خوبی دست نخواهید یافت. همه افرادی که از گوگل بر روی گوشی های خود استفاده می کنند موفق به بازدید از سایت شما نخواهند بود. بنابراین کسب و کار شما در این زمینه با مشکل روبرو می شود. جستجو با موبایل بخشی از سئوی شما می باشد. سایت شما باید بر SERP های موبایل چیرگی داشته باشد زیرا بسیاری از کسب و کارها اغلب از این روش استفاده نمی کنند. اگر وب سایت شما با مرورگرهای موبایل سازگاری نداشته باشد 60 درصد جستجوها را از دست می دهید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Design by: ramin saffariرامین صفاری

وبلاگ رامین صفاریramin saffari`s blog