لوگو نمایی گرافیکی یا تصویری است که می تواند ارتباط لازم میان ذهن مشتری، نوع محصولات یا خدمت و برند ایجاد نماید. یک شکل و نماد مناسب می تواند هزاران حرف برای گفتن داشته باشد. نوع نماد یا همان شکل ظاهری و لوگو تاثیر زیادی بر نحوه ایجاد و میزان ارتباط مشتریان و یا مصرف کنندگان با کالا و یا خدمت ارائه شده دارد.

معمولا مشتریان به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول مشتریان عادی هستند. اما دسته دوم افرادی می باشند که وفاداریی بالایی نسبت به برند و لوگوی شما دارند. این دسته دوست دارند تا برند و لوگو جزئی از زندگی آنان گردد. همیشه می توان اثری از لوگو یا برند را در این دسته از مشتریان دید، به عنوان مثال روی دیوار اطاق یا لباس و یا… می توانید به سادگی نشانی از برند و لوگوی محبوب این افراد را دید.

طراحی و انتخاب لوگویی مناسب نقش بسیار به سزایی در پیشرفت اهداف شرکت در عرصه تجارت دارا می باشد چرا که تاثیر گزاری یک محصول و برند خاص رابطه ای تنگاتنگ با طراحی لوگو محصول یا خدمت ارایه شده را دارد.


Design by: ramin saffariرامین صفاری

وبلاگ رامین صفاریramin saffari`s blog